mandag, april 16, 2007

Poppy.....

...hedder farven på denne vidunderlige farve....der bruser af sol, sommer og masser af California poppies... Garnet er fra Claudia Hand Painted og er bare så supper lækkert at have i hænderne....jeg strikker trøjen på pind 3,25mm .....så strikkefastheden passer perfekt!



Modellen er endnu en fra bogen "Sødt og Blødt" af Lene Holme Samsøe og hedder Blid og Blød.....nok fordi den er strikket i Cashmere i bogen.....jeg strikker en 100% ulden udgave!

Vejret er helt vidunderligt i disse dage...ingen tåge/ dis bare det skønneste, flotteste solskinsvejr med en klar blå himmel.....så selvom Emma har løbetud idag, så hygges der i baghaven med sandslotte & kager i sandkassen, mor strikker i liggestolen og der spises picnic på græsset. Livet er da dejligt....ingen klageord fra mig!

Her er et foto taget fra vores søndagsgåtur ... på turen faldt jeg over dette skønne træ, der i sin egen forfaldenhed har den mest pragtfulde udsigt udover Stillehavet....ganske misundelsesværdigt!

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Wauv, det er helt fantastisk det træ. Jeg er vildt facineret af træer, dem som står for sig selv og virkelig fortæller en historie og så man rigtigt kan se hver enkel lille gren og facon. Det er helt utroligt det træ der......

strikkeforsker sagde ...

Hvor smukt, både trøje og træ. Stillehavet er bare bare så vidunderligt flot, vræææææl jeg vil til CA, OR, eller WA igen. Jeg kan iøvrigt fortælle, at vejret var absolut rædselsfuldt i NØ USA i weekenden, så ingen gå tur til mig.

Anonym sagde ...

Jeg tabte helt vejret. Udsigt over stillehavet......
Gisper endnu. Jeg vil også se den engang.

Kh. Mette H.
www.faxfraenspelsau.blogspot.com

Anonym sagde ...

Fantastiske farver det garn har.
Og træ med udsigt er da også bare helt fantastisk!! Smukt!
KH Britt

Anonym sagde ...

Oj, så nydelig farge det var på det garnet du strikker med.
Og ett riktig flott bilde av det treet.

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Jeg gad godt være det træ en tid....
Og hvor er det flotte farver, du strikker i ;o)

KH Tina

Rineke sagde ...

jeg vræler med strikkeforsker når jeg ser sådant billede - også mig til CA (selv om jeg lige har været en tur, men 14 dage er jo for lidt!!!!)