mandag, april 30, 2007

Nr. 4 ud af 12.....

....nåede lige at blive færdig her den sidste dag i måneden! ...Lucky me.



En total og aldeles kopi af det tørklæde Britt lige har strikket til sig selv....da jeg lige havde en rest på knap 65gram garn liggende tænkte jeg, at det lige kunne blive forvandlet til et smukt tørklæde til at klæde min hals! Garnet er rester fra MeiMei trøjen Poppy og hedder Claudia Hand Painted!

Mønsteret findes her og det tager somend ikke mange aftener at strikke dette vidunderlige søde tørklæde.

3 kommentarer:

Tina Olsen sagde ...

hold da op en smuk farve..og fint tørklæde..det skal du nok få brugt når du trænger til et farve pift:-)

Fríða sagde ...

iiihhh, for en dejlig farve, og smukt mönster. det kommer du til at elske, man kan kun blive glad af en sådan tingest rundt halsen.
kh.fra Island
Frida

Anonym sagde ...

Eiiijj, den er også blevet super!! Jeg kunne godt finde på at strikke den igen - det er et rigtigt fint mønster til multigarner synes jeg.
KH Britt