mandag, november 17, 2008

Der kan vel altid blive tid til......

...at strikke hagesmække og især, når de små bomuldsrester kan bruges.



Opskriften findes her og er næsten fulgt til punkt og prikke. Den yderste strikkede kant har jeg undladt at lave bred....kun en pind ret....hvis du læser i opskriften kan du lettere forstå, hvad jeg mener!



I lørdags var Emma og jeg til hygge i vores lokale håndarbejdsbutik og ihh, hvor vi hyggede os med at lave håndarbejde, spise popcorn og småkager, få inspiration til at lave nyt julepynt, have god tid i butikken til at se på stoffer og garn. Der blev købt rigeligt af det hele......for det sidste husbonden sagde til os....køb nu noget lækkert....så det gjorde vi så! Bl.a købte jeg lidt lækkert Alpaca garn fra et lokalt sted.....det glæder jeg mig til at få strikket noget i.

Ingen kommentarer: