søndag, november 23, 2008

Små projekter....

...er hurtige og overkommelige, når man ikke lige gider de store strikkeprojekter.



Først et par vaskeklude som Emma er storforbruger af til afvaskning af sine morgen-øjen-klatter! De skal bruges som en kalenderpakke....og lyserød kan jeg jo ligesom ikke komme udenom!



Og nogle sokker......hmmmmm slet ikke skjønne, hvis du sprøger mig, men Emma synes de er vildt skjønne for der er masser af lyserødt i dem. De er somend strikket i de der ultra små strømpegarnsrester og som Emma selv har valgt rækkefølgen af!

Ja, jeg fortsætter i temaet lyserødt som tidligere beskrevet og det har jeg længe accepteret, at sådan er det bare for tiden. Jeg har selv nogle ynglingsfarver, men er måske ikke bare helt så afhængig af, at det lige netop bliver de farver. Den lyserød tid er først kommet nu, hvor Emma er blevet meget bevidst om, hvad hun kan lide og det synes jeg er flot..... og ja, hun ser godt ud i farven, men det hun sørme også i sort, brun, lilla, rød osv....men det er selvfølgelig mine farvevalg!

Så lyserødt må det være for tiden....men værelset bliver ikke malet den farve og ej heller hendes seng, som hun ønsker sig stort!

Lyserødt er jo også meget smuk sammen med f. eks. en flot rød.



Emma og jeg er begyndt at jule.....igår blev det til julekrot til pakkerne. Enkelt, hurtigt som det skal være for en ivrig 5 årig pige, der gerne vil være kreativ! Og med hende her på afspilleren er julestemningen i top!

4 kommentarer:

Jane sagde ...

Hjemmestrikkede vaskeklude er altså bare de bedste og selvfølgelig skal Emma ha´ lyserøde vaskeklude

Samtal från min trädgård sagde ...

Jeg holder helt med din datter, lyserödt skal det väre, og sokker af restegarn er bare de bedste sokker i hvert fald i fölge min sön, som er 11 år. Ha' det godt!

IF Stjernen sagde ...

Jeg elsker Sarah McLachlan! Hun har indspillet God rest y merry gentlemen sammen med Bare nacked ladies og det er ikke jul før jeg har hørt den - mindst 50 gange ;-)

Fru Knudsen sagde ...

Som sædvanlig lader jeg mig inspirere når jeg kigger på din blog, disse til og fra kort er så fine, at dem må jeg vist også have lavet nogle stykker af