torsdag, januar 19, 2006

Ophidsende......

......nej, det var synd at sige, men flot bliver resultatet ihvertilfælde. DVS. forstykket bliver nok noget meget ophidsende at strikke, da der er snoninger at strikke. Retstrikkede ærmer og ryg......så skal jeg se en god film for at det går derudad! Det bliver til denne smukke trøje i Uld fra Debbie Bliss; Merino Aran .....købt enormt billigt hos den lokale. Svigermor vil strikke den i den viste chokolade brune farve til Emma....den kommer helt sikkert til klæde hende!
Her er trøjen....



Og her er et nærbilledes af den svage gammel rosa jeg strikker i .....og retstrik på nært hold...



Og mit næste projekt bliver så en undertrøje fra samme bog.....som forøvrigt er "Sødt og blødt" af Lene Holme Samsøe.
Jeg har valgt denne grønne farve.....fordi det lige var tilgængeligt fra min garnbunke JUBIII.

Ingen kommentarer: