fredag, august 25, 2006

Det bliver til lidt......

....kreativt med en øm venstre arm....Jeg har simpelthen alt for meget garn, stof og ikke mindst ideer til at lade den stakkels arm få rigtig hvile!
Og idag har Emma og jeg igen fyldt kasser op med garn....jeg må vist hellere få brugt noget af mit dejlige garn inden der igen købes mere........jeg tror sørme jeg er blevet garn-alholic ha ha ha......er der andre, der har det som jeg. Nu er der kasser med garn under hele dobbletsengen......og lige plads til husbonden mest brugte sko....det lovede jeg Anders, at der sagtens kunne være plads til.....og det betød så, at jeg lige måtte gå i tænkeboksen og dermed finde udaf andre gode gemmesteder til bokse med garn! Jeg har endnu ikke gemmesteder på mine to badeværelser....kun strikkeprojekter liggende.....men det er vel bare et spørgsmål om tid!

Nå, af strik har jeg nu endelig fået strikket så meget på
Glee, at der nu bare skal strikkes rundt! Jeg strikker en str. L og den bliver rigelig stor....den bliver ikke tætsiddende som modellen ellers er til...men så må jeg strikke den igen...måske i original garnet!
Men lækker, blød og brugelig bliver den og skal nok blive brugt til køligere dage.



For tiden tænker jeg en del på, hvad jeg skal medbringe til salg i julestuen....og jeg faldt over denne taske .....gratis mønster hos garnstudio...garnet er Kauni...to tråde og pinde nr. 9. Det går som en leg og strikkeriet skrider hurtigt frem.



Det er blevet til yderligere to Amy Butler tasker...i en mellem str. af de to str. jeg allerede har syet. ...Jeg har gjort klar til flere af samme model. Det er så morsomt at sætte vildt fremmede og meget mønstrede stoffer stoffer.

4 kommentarer:

Mette sagde ...

Ha-ha, Malle, du er også ramt at idé-bacillen. Skønt! Har du fået min hilsen med posten...?! k. h. Mette

Bim sagde ...

Oj, vilka häftiga väskor du har sytt... Bara älskar det tyget/tygerna, helt underbart!!!
Sticka på du, sticka lugnt... ;) Garn tar aldrig för stor plats, hihihi. Det går att stoppa mycket i påsar och boxar, lovar... man kan klämma ner rätt så mycket i dem, ;).
Må så gott... en Sjöbackabo på irrvägar ute på nätet... kramis...

http://sjoebacka.hotserv.dk

Linda sagde ...

De der tasker er jeg også vilde med - glæder mig til at se dem i færdig tilstand, kauni havde jeg ikke lige tænkt på!
kh Linda

strikkeforsker sagde ...

Skønne ting, kan du ikke lige lavet en hurtig destahing på eBay eller Knitter's review?
Hvordan går det iøvrigt med orchid?
Jeg er igang med mønstret på forstykket.