fredag, december 14, 2007

Adoption.......

Marianne spørger, hvordan det går med adoptionen......skal jeg være ærlig....it sucks!

Vi er langt fra at skulle blive forenet med vores MeiMei som vi slet ikke ved noget om.....måske hun slet ikke er født endnu. Der er MEGET lange udsigter før vi skal en tur til Kina.....det ser meget grelt ud med tidsplanen og jeg tør sket ikke tænke på, hvornår det kan blive......men det bliver nok heller ikke næste år.

SÅ......derfor er adoptionsmåleren fjernet fra min blog....for hvem gider glo på den i flere år og blive mindet om, at der allerede er gået så langt tid siden vores 2. adoption startede.....Næh nej, her sætter vi fokus på noget helt andet nemlig, at jeg skal være Faster til 3 små størrelser i det nye år og det er da vidunderligt, en tur til Honolulu i begyndelsen af Februar, en tur til San Francosco med to andre vennepar, når der er Kinesisk Nytår...... og ikke mindst, at min far fylder 80år i Maj 2008, hvor jeg i den anledning nok 100% sikkert kommer til DK.

Og selvfølgelig får min Emma så meget kærlighed og opmærksomhed som hun kan, forkælet til fingerspidserne osv osv......og når vi nærmere os turen til Kina melder jeg ud igen omkring vores adoption, men indtil videre er der intet at berette.



Jeg bliver så varm om hjertet, når jeg kigger på Emma, og så er hun noget af det smukkeste. Jeg er så heldig og meget taknemmelig over, at Emma er blevet en del af mit liv!

8 kommentarer:

Froding sagde ...

Hej!
Det var tråkigt att höra men den som väntar på något gott....Jag följer i alla fall hur det går. Er dotter är såå söt och hon verkar älska att ha stickade sockor, tröjor och mössor på sig!! Om vi inte hörs så får ni ha en trevlig jul och att trippen till Honolulu blir skön. Konstigt men jag längter mer till snö och kyla!!

Fríða sagde ...

ej, hvor må det være hårdt at vente sådan helt i uvished! og så vil jeg bare sige, endnu en gang til lykke med Emma, hun er bare noget af det allerskönneste!
kh.fra Island
Frida
ps. supernuttede Mini´er!

Unknown sagde ...

Emma er helt bestemt en smuk og yndig pige.
Og husk: alt godt kommer til den der venter.... før eller senere vil der komme en lillesøster/bror til Emma...
Glædelig jul til jer alle.
/Tris

Anne sagde ...

Jeg kan godt forstå, at det bliver for anstrengede og sørgeligt at gå og blive mindet om det, der ikke er.
Men så er det rigtigt dejligt at læse, at du sætter fokus på de gode og dejlige ting i livet, det er sådan vi lever lykkeligst tror jeg.
Ikke at jeg selv altid er særlig god til det, men når jeg gør det, så hjælper det godt.

Og så er Emma nu altså også bare noget af det kønneste!!

Anonym sagde ...

Hej.

Ja, adoptionen er forfærdelig langsommelig for tiden. Venter selv på en lille trold fra Sydafrika.
Men du kan jo glæde dig over Emma. Vi venter stadig på den første.
Jeg ved godt, at din ventetid virker uendelig alligevel, men fat mod. Det kommer ...

MVh
Jeppe D
Billund

Se vores hjemmeside om adoption fra Sydafrika

Mette sagde ...

Ja, det er trælst at der er så lange udsigter... Jeg er glad for at vi har fået de børn, som vi gerne vil have... Hvornår er jeres LID?
Emma - skal nok blive en dejlig storesøster - så dejlig som hun er nu!

Anonym sagde ...

Åhhh, så træls. Så er det skønt med en så fantastisk datter ved sin side!!!
KH Britt

Anonym sagde ...

Hvor er hun bare sød det er godt at have hende og nyde i den alt for lange ventetid.
Hilsen Susan