onsdag, august 18, 2004

Det blev til to hele!

Nåååååå, jeg blev sørme færdig med hele to ting idag.....

Først min "Shadow Tam" designet af Vivian Høxbro..........og tænk jer, jeg måtte helt ned i kun 6 "lagkage-skiver" til min hat. Jeg har vist et utroligt lille hovede, men det betyder jo ikke, at der ikke er noget mellem ørerne :-)
Anyways, her er et foto......jeg nægter at posere med denne flotte hat på, men når jeg nu skal til DK for at fejre julen og nytåret, så kan det godt være, at jeg slentrer ned ad Strøget med denne hat .....for at holde mine små ører varme.



Tirsdagens hårde arbejde resulterede også i, at jeg endelig fik Bolsche-trøjen færdig.......er meget tilfreds med arbejdet, synes dog, at det er nogle afsindige lange slanke ærmer......ja, hvad ved jeg om to-årige og deres mål! Men den blev da helt sød i de lyserøde farver. Jeg har strikket den i OPAL strømpegarn og brugt pinde nr. 2,75mm.



NØDRÅB:..............kan i så alle lige tage jer sammen og tilmelde jer efterårskonkurrencen hos Markno Design..............den 20. august er sidste dag for tilmelding!

1 kommentar:

Birthe P sagde ...

Hejsa! Jeg ser du også har strikket Shadow Tam, og ligefrem i samme farver som jeg har! Jeg har dog strikket alle 8 "lagkagestykker". Hvilket garn har du brugt?