onsdag, august 11, 2004

Trangen til at strikke strømper!

Se lige her, hvor stort mit strømpe-garn lager efterhånden er blevet.........og det vokser støt..........venter i disse dage på endnu en bestilling fra Markno Design. Så det står nok på strømpe-fremstilling her til jul..........det må forventes at blive årets julegave til alle!

Her på foto'et kan i se sokker, der er lige påbegyndt og/ eller mangler en makker. Kender i det, når man får en bestilling fra Marianne og ser alle de der lækre garnnøgler.........så kribler det helt med at komme igang med at strikke noget af hver nøgle, det er meget svært at vælge hvilket et man skal starte med?

Undskyld den forringede kvalitet........men solen skinner lige nu!

PS:Tasken med garn er et mislykket forsøg på at lave en French Market Bag i rester af uld-garner. Den er blevet alt for stor, men god til at holde på strømpe-garnet!

Mit første par sokker til Six Sox Knitalong er blevet færdige.......bemærk venligst, at de er blevet monteret.


Dernæst er jeg startet på par #2 i denne knitalong og det bliver så med "bølger"....som jeg håber, jeg også tager mig sammen til at lave i blå/ grønne farver!


1 kommentar:

strikke_jane sagde ...

Hej Malle.

Hvor ser det bare godt ud med alt dit strømpegarn og strømperne. Jeg er jo også "kommet til" at bestille et abonnement hos Marianne. Så her strikkes også strømper. Er det for sent at melde sig til de "6 sokker"? Ofte når jeg strikker strømper får jeg lavet den første. Så kribler det med at prøve noget andet garn, så starter jeg på det og lige pludselig har man 4-5 strømper der mangler en makker. Jeg kan se du har mere disciplin:-))