søndag, august 15, 2004

Se lige her!

Jeg kunne simpelthen ikke lade være............jeg måtte lige prøve at strikke af to af mine to ny-erhvervelser af strømpe-garn fra Marianne Markno Design


Og jeg synes selv, at de begge bliver utrolig flotte plus, at de hver især er nogle rigtig dejlige kvaliteter at strikke med.
Garnet til venstre i foto'et er Fortissima Colori med Cotton Stretch (farven hedder kolibri), og det andet projekt i er det 6-trådet strømpegarn også fra Fortissima Colori (farve 6).



2 kommentarer:

Elisabeth sagde ...

Fortissima Colori blev mit favorit-strømpegarn efter jeg til jul fik 2 nøgler af min søster... og strømperne blev fra dag 1 mine absolutte yndlingsstrømper af de hjemmestrikkede :) Så jeg kan godt forstå at du er glad for det! Det er nogle dejlige farver i det 6-trådede... hvordan ser strømpen ud til at blive af det? kraftigere? Det kunne jo være man selv skulle prøve det... ;)

hilsen Elisabeth

Vivian sagde ...

Tak for strømpeinfo, de er altså HEL WILD flotte !!

Og det er din Inka i øvrigt også :-)

Mange hilsner fra Vivian