fredag, august 20, 2004

Min trofaste ledsager!

Jeg har købt bogen Knitter's Stash og fra denne bog strikker jeg for tiden tasken, der omtales til at være "my constant companion". Min scanner opfører sig lidt mærkelig idag.........så i kan desværre ikke se, hvor flot den kommer til at se ud, men derimod nøjes med et foto af min påbegyndte "ledsager".
Jeg strikker den i mine rester af Lamb's Pride Worsted , strikker med dobbelt tråd på pinde nr. 9.............så det skrider jo hurtigt fremad. Den skal valkes i maskinen så den næsten bliver til halv størrelse, men alligevel stor nok til, at den kan fungere som en taske indeholdene mit strikke tøj :-)


Min lille gule sag er lavet i rester fra det nye OPAL-strømpe garn med silke i. Den har en perfekt størrelse til småting jeg bruger som f.eks; nåle, saks, målebånd osv.

2 kommentarer:

Nanna sagde ...

Spændende med en valket taske. Glæder mig til at se den både før og efter valkning...

zeusstrik sagde ...

en trofast følgesvend er dejlig,især når man ikke har en,i form af en hund og den skal ikke fodres :O) glæder mig til at se "dyret", iøvrigt en rigtig spændende bog!!!
kh hanne s