onsdag, august 04, 2004

Min første SixSox-Knitalong sok!

Nå, men jeg er jo allerede godt i gang med min første sok til Six Sox Knitalong projektet og jeg kan da kun anbefale, at sokke strikke-glade mennesker tilmelder sig :-).............også selvom jeg ligesom Marianne's er bagud med den første deadline!
Og til ære for Fru Schwartz har jeg taget et foto af mine rodeo strømper samt en i børnestr. (mangler stadig en makker)sammen med six-sox (pink). Den pink sok har jeg arbejdet lidt på idag.



Igår aftes strikkede jeg lige denne har nemme sag, nemlig et tørklæde fra Sommerfuglen's web-side.............der bruges bare et ngl. Ombelle Mohair og jeg har strikket det på p8................og et tørklæde kan man jo altid bruge!



Labyrint-trøjen mangler bare knapper i halsudskæringen, men har endnu ikke fundet nogle knapper, der er de helt rigtige........men her er resultatet og det blev ikke så ringe endda.



Og så roder jeg lidt med mine knapper.............men det er altså udover min forstand....så jeg venter pænt på, at min husbond kommer hjem.





3 kommentarer:

Marianne Knorborg sagde ...

Ja - og det kan vi sandelig ikke ha'!!!
Vil du straks gå i gang med noget nyt. Ha-ha-ha....
Jeg iler til at få taget billede af min første Cloverleaf strømpe også. Nu skal jeg så bare have strikket den anden. Og så i gang med Making Waves, der ser spændende ud!!
KH-Marianne

Liisa sagde ...

Jag är helimponerad av din barntröja i labyrintstickning! Något liknande kommer jag nog att ge mig på någongång i framtiden... Kanske...
Tack för att du delar med dig av dina alster!
Hälsningar
Liisa

http://liisas.blogspot.com

Karin MALLE Jegsen Petersen sagde ...

ja, jeg bliver også helt stresset, når jeg færdig-gør en ting........for det betyder jo, at jeg fluks må ha' startet et nyt:-)............har derfor lige bestilt mere garn hos markno!!!!!!!

malle