mandag, august 02, 2004

Jeg er næsten færdig!

Nå, det hjalp at være lidt disciplineret her over weekenden m.h.t. at montere færdigstrikket projekter.
Og faktisk var det dejligt at sidde og hæfte ender, på den måde slappede de efterhånden trætte håndled af.

Her er først mine to par vanter.


Så er der lige den lille taske, der blev udstyret med to blomster......ikke så nemt at se, men det er de to lyserøde runde tingester på tasken med en knap i midten.



Børne-trøjen i labyrint strik synger også på sidste vers ang. montering, den mangler bare at få et ærme syet sammen, knapper sat i og så det sidste "damp-pres". Håber at jeg får den færdig i aften!

Efter at have læst Marianne's sidste post, hvori hun fortæller, at hun har tilmeldt sig denne strikke-gruppe
Six Sox Knitalong
måtte jeg simpelthen følge efter hende. Så jeg har idag tilmeldt mig at strikke seks par sokker over et år, hvilket jo lyder meget overkommeligt...............og det må jeg indrømme var dagens højdepunkt for mig idag!

1 kommentar:

Vivian sagde ...

Måske er det bare hos mig, men i dag kan jeg i alle fals ikke se alle dine billeder..... (??)
Tasken kan jeg se - men ikke vanterne; og jeg er sååååå nysgerrig *G*

Hilsner fra Vivian